вул. Середньофонтанська, 19В

• Записатися на прийом
    Головна >> Статті >>

Плазмоліфтінг в гінекології – сучасний і безпечний метод терапії

Плазмоліфтінг в гінекології - сучасний і безпечний метод терапії

Одним з інноваційних безопераційних засобів відновлення і омолодження організму, пропонованих сучасною медициною, є плазмоліфтінг. Він заснований на тому, що пацієнтові вводять плазму його власної крові, збагачену тромбоцитами. Плазмоліфтінг в гінекології використовується в складі комплексної терапії для прискорення регенерації тканин і як доповнення до протизапальної терапії.

Як це працює ?

Багато представників медицини впевнені, що людський організм має нескінченні можливості для лікування за допомогою власних ресурсів, а ліки повинні лише допомагати в цьому. Плазмоліфтінг за рахунок біологічно активних властивостей тромбоцитів допомагає відновленню органів в цілому на відміну від лікарських препаратів, що діють на конкретну причину або симптом захворювання і не усувають його наслідки. Поєднання методу з традиційними методами лікування дозволяє значно підвищити їх ефективність і скоротити тривалість терапевтичного курсу.

Як роблять плазмоліфтінг в гінекології?

Плазмоліфтінг в гінекологічній практиці проводиться за наступною схемою:

1. Проводять клініко-лабораторне обстеження: огляд, дослідження на статеві інфекції, загальний і біохімічний аналіз крові, аналіз на гепатит та ВІЛ.
    2. У пацієнтки забирають 18-35 мл. венозної крові
    3. За допомогою центрифуги з крові отримують аутоплазму – плазму, збагачену тромбоцитами. У тромбоцитах містяться молекули, які запускають регенерацію тканин, і тромбоцитарна плазма набуває біостимулюючи якості. Також, в ній містяться гормони, вітаміни, білки, що забезпечують клітинне оновлення.
    4. Отриманий препарат за допомогою мікроін`єкцій вводять в слизові тканини шийки матки і піхви. Процедура безболісна, не вимагає наркозу та відновного періоду. В особливих випадках можна застосувати спрей лідокаїну.
    5. В результаті плазмоліфтінга прискорюються процеси відновлення тканин, поліпшується кровоток і метаболізм в клітинах, підвищується пружність інтимних м`язів, припиняються запальні процеси, сповільнюється розмноження патогенних мікроорганізмів. Застосування аутоплазми дозволяє не просто вилікувати захворювання, а й уникнути її рецидиву за рахунок ефекту імунокорекції.

Плазмоліфтінг – курсова процедура. Як правило, початок курсу доводиться на першу половину менструального циклу. В середньому потрібно від 3 до 5 процедур з перервою 7-10 днів в залежності від стану здоров`я пацієнтки і очікуваного результату. Ефект починає проявлятися вже після першої ін`єкції. Статеве життя радимо починати не раніше, ніж через пару тижнів після курсу введення тромбоцитарної аутоплазми.

Коли рекомендується плазмоліфтінг?

Плазмоліфтінг включається в комплексне лікування різних розладів статевої системи, але може застосовуватися і як окремий метод. Основними причинами для введення аутоплазмой є:

• Запалення органів малого тазу (ендоцерцевіт, хронічний сальпінгоофорит, хронічний ендометрит, хронічний кольпіт);
    • Спайкові процеси малого тазу;
    • Післяпологові рубці
    • Дистрофічні захворювання (лейкоплакія шийки матки, крауроз вульви);
    • Ерозія шийки матки,
    • Безпліддя
    • Невдалі спроби ДРТ
    • Аноргазмия
    • Акне.

Часто плазмоліфтінг рекомендується жінкам зі скаргами на дискомфорт в інтимному житті після пологів або в результаті генетичних причин. Ін`єкції аутоплазми роблять тканини більш чутливими і підсилюють тонус м`язів. Для жінок після сорока років стають актуальними проблеми зміни вироблення гормонів, сухості, нетримання сечі. В цьому випадку аутоплазма допомагає відновленню і оновленню тканин.

Переваги та протипоказання процедури:

При всій своїй ефективності плазмоліфтінг – одна з найбезпечніших процедур сучасної медицини. Вона виключає можливість алергічних реакцій і побічних явищ, так як «ліки» виготовляється з крові самого пацієнта і не містить чужорідних домішок (виняток – гепарин, що оберігає кров від згортання під час приготування аутоплазми). Ін`єкції аутоплазми не вимагають госпіталізації через свою атравматичність і безболісність.

Плазмоліфтінг в гінекології протипоказання до застосування має досить помірні:

•  вагітність і лактація;
    • злоякісні пухлини;
    • гострі інфекції;
    • системні захворювання крові (гемофілія, тромбоцитопенія та інші);
    • непереносимість гепарину;
    • схильність до утворення гіпертрофічних рубців;
    • психічні захворювання.

Можливість поєднання плазмоліфтінга з іншими способами лікування дозволяє збільшити ефективність терапії, тому фахівці нашої клініки-рекомендують дану процедуру!