вул. Середньофонтанська, 19В

• Записатися на прийом
    Головна >> Статті >>

Метод попередімплантаційної генетичної діагностики в програмах ЕКЗ

Офіційна статистика Всесвітньої організації охорони здоров`я підтверджує: з віком ризик народження дитини з хромосомними аномаліями підвищується.  При цьому ця тенденція не залежить від способу запліднення: ризик присутній як при природному, так і при штучному зачатті.  Рішенням стає генетичний аналіз ембріона при ЕКЗ.  Процедура дозволить не тільки підвищити ефективність лікування безпліддя, а й убезпечити майбутню дитину від хромосомних порушень.

Попередімплантаційний генетичний скринінг: що входить в дослідження?

Аномалії генів у ембріонів – одна з головних причин невдалих протоколів ЕКЗ.  Щоб обійти її, лікарі-репродуктологи рекомендують проведення PGT.  Така рання діагностика дозволяє зробити найбільш ефективний відбір здорових ембріонів для перенесення в матку.  Генетичне прогностичне тестування виявляє порушення хромосомного характеру, які можуть викликати такі дефекти плоду, як:

• синдром Дауна;
    • хвороба Клайнфельтера;
    • синдром Шерешевського-Тернера;
    • захворювання Патау і так далі.

Діагностика можливих дефектів здійснюється до того, як жінка завагітніє. І це одна з головних переваг методу.

Аналіз ембріона на генетику – це комплекс лабораторних заходів з дослідження хромосом.  Процедура супроводжує протокол ЕКЗ. Отриманий в результаті штучного запліднення ембріон перевіряється на дефекти хромосомного характеру.

Існують різні формати попередімплантаційної генетичної діагностики.  Ціна залежить від повноти обстеження.  Аналіз можна проводити:

• по 5 основним хромосомами: 13, 18, 21, X, Y;
    • по 24 хромосомним парам: методи NGS і aCGH;
    • по 24 хромосомами: NGS і aCGH.

Для підвищення шансів на успішну ЕКЗ-вагітність рекомендується повне дослідження всіх 24 хромосом.

Який фахівець проводить генетичний аналіз?

Клініка репродуктивного здоров`я “Лада” надає кваліфіковані послуги хромосомної діагностики.  Щоб отримати призначення, необхідна консультація лікаря-репродуктолога .

Процедуру проводять досвідчені лікарі-ембріологи.  У клініці використовується найсучасніше високочутливе обладнання для тестування людського геному методом секвенування нового покоління – NGS.  Дана технологія розшифровує генетичну інформацію шляхом визначення первинної структури нуклеотидних послідовностей, закодованих в ДНК ембріона.

Інноваційний діагностичний інструмент дозволяє лікарям з високою точністю визначати різні хромосомні порушення на самих ранніх етапах розвитку ембріона. Завдяки цьому пацієнти клініки “Лада” можуть убезпечити своїх майбутніх дітей від важких генетичних хвороб.