вул. Середньофонтанська, 19В

• Записатися на прийом
    Головна >> Статті >>

Для чого необхідна спермограма?

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Спермограма необхідна лікарю-репродуктологу для визначення подальшої стратегії лікування. Основною метою дослідження еякуляту є визначення здатності насінної рідини до запліднення, а також виявлення захворювань або патологічних процесів.

Для отримання достовірних результатів аналізу, необхідно суворо дотримуватися правил підготовки до проведення дослідження:

• Дотримуватися правильного харчування.
    • Уникати прийому алкогольних напоїв, нікотину, наркотичних речовин.
    • Обмежити прийом лікарських препаратів. (Обов`язково проконсультуйтеся з лікарем і попередьте репродуктолога про всі призначення даного періоду, тому що деякі препарати впливають на якість аналізу)
    • Уникати прийому гарячої ванни, відвідування сауни і лазні.
    • Утриматися від статевого життя на період від 3-7 днів до моменту здачі аналізу.

Після здачі еякуляту, біоматеріал потрапляє в лабораторію. Відразу хочемо відзначити, що при виборі лабораторії, варто зупинитися на вузькоспеціалізованих лабораторіях репродуктивної медицини. Так як їх фахівці мають більше досвіду і знань в дослідженнях даного напрямку, а значить, дадуть більш чіткий і розгорнутий аналіз. Ще один момент, лабораторії широкого профілю не можуть собі дозволити закупівлю більш дорогих реактивів і середовищ для даного дослідження, так як проводять його не так часто.

Лабораторні дослідження включають в себе 3 етапи:

• Загальні показники (обсяг, час розрідження, в`язкість, pH і т.д.).
    • Мікроскопічні дослідження (кількість, рухливість, життєздатність, рівень лейкоцитів і т.д.).
    • Морфологічні показники (морфологічно нормальні сперматозоїди, а також можливі патологічні форми).

Одним з важливих показників морфологічно нормальних сперматозоїдів є метод визначення по Крюгеру, який застосовується в клініці «Лада».
    Всі дослідження насінної рідини (спермограма, MAR-тест, ГСТ-тест), що проводяться в клініці «Лада», виконуються відповідно до вимог ВООЗ.

Так як клініка спеціалізується на лікуванні безпліддя, то кожного пацієнта гарантовано високий рівень проведення дослідження. Це досягається завдяки:

• Сучасному, високотехнологічного обладнання;
    • реактивів і середах, придбаним у кращих світових виробників, що спеціалізуються на питаннях ДРТ;
    • колосальний досвід і практичним навичкам наших фахівців, які працюють в сфері репродуктології більше 10 років.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]