Записатися на прийом

вул. Середньофонтанська, 19В

• Записатися на прийом
    Консультація репродуктолога

Консультація репродуктолога – перший крок до найбільшого щастя в житті людини, до батьківства.

Лікар-репродуктолог – фахівець, який досконало володіє навичками з лікування безпліддя. Він проводить діагностику пари, на підставі якої визначає максимально ефективний спосіб лікування безпліддя. У більшості випадків, лікар працює саме з парою, бо безпліддя має поєднаний характер (чоловічий і жіночий фактор).

У цьому полягає основна відмінність репродуктолога від гінеколога. Через те, що завдання гінеколога – це лікування захворювань статевої сфери у жінок: гострих і хронічних запалень, вікових захворювань і фізіологічних патологій. Репродуктолог же націлений на відновлення репродуктивної функції пари і отримання здорової вагітності.

Тому, дуже часто рекомендований прийом репродуктолога, на якому присутні обидва партнери. Оскільки для встановлення справжньої причини безпліддя, необхідно обстеження і чоловіки і жінки.

В рамках лікування безпліддя, репродуктолог взаємодіє з профільними фахівцями: урологом-андрологом, ендокринологом, ембріологом та іншими.
    У клініці «Лада» працюють репродуктологи з великим практичним досвідом, це допомагає їм досягати відмінних результатів і високої ефективності програм лікування. Станом на початок 2021р. завдяки нашим фахівцям на світ з’явилося понад 3500 малюків.

Коли треба йти до репродуктолога?

1. Якщо протягом 1 року регулярного статевого життя вам так і не вдалося завагітніти, то вам обов’язково треба записатися на прийом до репродуктолога.Оскільки саме цей симптом, є найбільш показовим у визначенні безпліддя.

2. Якщо ви свідомо підходите до планування вагітності і хочете стати батьками, то вам рекомендована консультація репродуктолога. У такому випадку доктор допоможе оцінити ваші шанси на настання вагітності, а також вибрати для цього оптимальний період.

3. Жінкам, які планують вагітність в більш пізньому періоді, лікар репродуктолог допоможе в питанні збереження оваріального резерву, шляхом кріоконсервації яйцеклітин.

4. У разі, якщо мають бути операції або складне лікування (наприклад, при онкозахворюваннях). У цих випадках лікар допоможе оцінити ризики для репродуктивної системи та варіанти збереження фертильності.

5. Якщо в родині були випадки ранньої менопаузи, невиношування вагітності або народження дітей з генетичними патологіями – лікар репродуктолог просто необхідний.

В будь-якому випадку, починати треба з первинної консультації репродуктолога. Це допоможе вам прийняти рішення, завдяки якому ви станете батьками.