вул. Середньофонтанська, 19В

• Записатися на прийом
    Профільні фахівці

Лікування безпліддя – дуже серйозний і відповідальний етап у житті наших пацієнтів. Захворювання має багато причин і факторів. Тому дуже важливо пройти правильне і всебічне обстеження перед початком лікування.

Для цього пацієнтам буде рекомендовано звернутися до суміжних фахівців для отримання консультацій та, при необхідності, лікування. У Клініці «Лада» є всі необхідні фахівці, при цьому, кожен з них має великий досвід у роботі з пацієнтами, які лікують безпліддя. А значить, всі свої призначення роблять з урахуванням того, щоб не тільки вилікувати основне захворювання, але і зберегти або відновити репродуктивну функцію.

Отже, вам може знадобитися:
    Консультація у гінеколога – потрібна в разі порушення з боку жіночого організму. Це можуть бути фізіологічні порушення, післяопераційні ускладнення, запальні захворювання і т.д.

Консультація уролога – може знадобитися як чоловікові, так і жінці в разі проблем з нирками, сечовим міхуром, а також при інших захворюваннях.

Консультація андролога – обов’язкова при чоловічому факторі безпліддя, а також при порушеннях сперматогенезу.

Консультація ендокринолога – потрібна майже всім пацієнтам, початківцям лікування безпліддя. Через те, що дуже часто однією з основних або супутніх причин безпліддя, є порушення роботи гормональної системи і без нормалізації роботи ендокринної системи протокол ЕКЗ буде неуспішне.

Консультація ембріолога – потрібна в разі невдалих спроб ЕКО або при перериванні вагітності за медичними показаннями.Лікарі допоможуть визначитися з можливими сценаріями розвитку протоколу ЕКЗ і методами підвищення їх результативності.

Консультація психолога – рекомендується всім пацієнтам у протоколі ЕКО. Даний фахівець допоможе при будь-яких факторах психологічного безпліддя, підвищеному рівні стресу, нервовому напруженні і інших негативних моментах зв’язкових з лікуванням. У кожен протокол ЕКЗ в Клініці, включена 1 безкоштовна консультація репродуктивного психолога.

Консультація терапевта – потрібно для отримання висновку про відсутність протипоказань до вагітності і виношування дитини. Це необхідно для початку лікування, щоб уникнути негативного впливу на організм і здоров’я майбутньої мами, а також народження здорового малюка.

Консультація мамолога – знадобитися в разі ризиків захворювання молочної залози, а також при виявленні її патологій.

Консультація дієтолога – буде потрібна в разі порушення індексу маси тіла (ІМТ), а також проблем з перенесенням і засвоєнням продуктів. Доктор підбере для вас правильне харчування і фізичні навантаження, які допоможуть привести здоров’я в норму.

Також, для проведення обстеження на безпліддя і в ході лікування вам знадобиться пройти УЗД та інші види досліджень.