Записатися на прийом

вул. Середньофонтанська, 19В

• Записатися на прийом
    Лікування жіночого безпліддя

Основний симптом безпліддя – неможливість зачати дитину протягом 1 року регулярного статевого життя (для жінок старше 38 років – 6 місяців). У цьому випадку необхідно звернутися саме до репродуктолога, бо гінеколог не володіє необхідною кваліфікацією для лікування даного захворювання.

Лікування жіночого безпліддя починається з консультації лікаря репродуктолога. При першому знайомстві лікар вивчить анамнез (попередні обстеження, аналізи та призначення), поставить вам питання про поточний стан здоров’я, а також, при необхідності, зробить УЗД органів малого таза для оцінки стану репродуктивної системи та оваріального резерву. Після чого лікар призначить необхідні обстеження і консультації, на підставі яких і буде обрана стратегія лікування.

Існує кілька основних методів лікування безпліддя у жінок.

– Контрольоване зачаття . Метод, при якому медикаментозно відновлюється стан здоров’я, після чого зачаття відбувається природним шляхом. Для ефективності зачаття, проводиться УЗД моніторинг стану фолікулів і ендометрія, з метою встановлення днів, найбільш сприятливих для зачаття. Цей метод підходить при лікуванні легкої форми безпліддя.

Внутрішньоматкова інсемінація. Ефективний метод при цервікальному (шийковий) факторі безпліддя і деяких формах патології насінної рідини. Лікування безпліддя у жінок в даному випадку полягає у введенні попередньо очищеної і підготовленої сперми партнера (донора) в порожнину матки. Надалі зачаття відбувається природним шляхом.

Екстракорпоральне запліднення (ЕКЗ).Найбільш ефективний метод лікування безпліддя, що дозволяє отримати вагітність навіть при складних випадках. Існує кілька видів протоколів ЕКЗ.

– З стимуляцією суперовуляції і без.

– Свіжі і кріопротоколи.

– Протоколи накопичення ооцитів або ембріонів.

– Донорські протоколи і сурогатне материнство.

Найчастіше в протоколах ЕКЗ застосовується метод ICSI, метод введення сперматозоїда в яйцеклітину поза тілом жінки під контролем ембріолога. Цей метод дає найефективніші показники успішних протоколів і настання вагітності.

Більше про методи лікування безпліддя можна дізнатися на консультації репродуктолога.