Записатися на прийом

вул. Середньофонтанська, 19В

• Записатися на прийом
    Лікування чоловічого безпліддя

Чоловічий фактор безпліддя стає все більш частою причиною відсутності вагітності у пар дітородного віку. На сьогодні він становить від 30% до 42% всіх випадків безпліддя. Однак, варто зауважити, що кількість важких форм невелика і, при своєчасному лікуванні, можна відновити чоловічу репродуктивну функцію.

Лікування безпліддя у чоловіків – завдання лікаря уролога-андролога. На підставі діагностики чоловічого безпліддя та збору анамнезу (історії хвороби) лікар проводить лікування, завдяки якому чоловік може стати батьком.

Основним дослідженням, з якого починається обстеження пари, є спермограма. Цей аналіз дозволяє визначити кількісний і якісний склад насінної рідини, а також провести морфологічну оцінку сперматозоїдів.

Найбільш частими патологіями насінної рідини є: астенозооспермія, олігозооспермія, азооспермія, тератозооспермія, некроспермія. Лікування кожного виду патології індивідуально і засноване на причини захворювання, зовнішні чинники, спосіб життя і інші причини.

Лікування чоловічого безпліддя дозволяє відновити якість насінної рідини протягом 2-3 місяців лікування. Після чого, за результатами контрольного дослідження, можна переходити до вибору методу зачаття.

Навіть при найважчих патологіях (відсутності сперматозоїдів в спермі) існують методи, що дозволяють чоловікові стати біологічним батьком. Це методи біопсії яєчка і його придатків (PESA, TESA, TESE, MESE), що дозволяють отримати одиничні сперматозоїди, придатні до запліднення.

У випадках, коли даний метод виявився неефективним, вдаються до донації насінної рідини.